gfazlioglu Kızlar gebelikte olduğunu duydum başıma geldi yaşayan var mı , tuvaletten sonra yanma oluyor makat çatlağı oluyormuş basurla aynı şey mi bu ilaçta kullanamam ne yapıcam bilmiyorum 🙄
minikmelegim_ Ben bekarken oldum. Yilda bir tekrarladigi oluyor. Kabiz olmamaya ozen gosteriyorum. Bekarken 2krem 1 fitil kullaniyordum. Sjmdi belki fitil gebelikte olmaz ama krem olur diye dusunuyorum. Rahatlatiyo kaslari gevşetiyor. Ah neler cektim, yuruyemiyordum oturamiyordum. Allah kolaylik versin. Doktora gidin de o kremden yazar belki. Önce sicak suya oturuyosunuz sonra kremi suruyorsunuz. Tabi gebelikte sicak su sakincali ama artik doktor ne tavsiye ederse. Kuru erik kuru kayisi incir yiyin lifli seyler yiyin
gfazlioglu minikmelegim_ gebelikte olması ayrı zor oldu ,ben daha önce yaşamadım , bi gideyim doktora bakalım ne diyecek teşekkür ediyorum 🌺
goknurege Sabah aksam madecassol krem kullandım gecti cok sükür tavsiye ederim Ve kabız kalmamaya çok özen gösterin