bahar_inci canım tabiki senin bileceğin iş fakat bende sedat beye gidiyorum. Gerçi çok gitme fırsatım olmadı ama iyi bir doktor diye çok kişiden duydum.. Doktor tanıdığımda Sedat beyi önermişti doktor doktoru daha iyi tanır diye düşünüp sormuştum. Kendi sağlık ocağımdan duydum ben bunu 1 hafta önce bende üzüldüm ama ordaki hemşirede beyhekimin kadın doğum ekipmanı daha iyi dedi.. Çok bi fikrim yok ama Sedat beye devam edebilirsin bence en azından seni tanıyor biliyor bütün süreci beraber atlatmıssınız