Rabia5541 Yok canım tamamen eşimle benim kararım. Bide ben eskiden beri hep niyet etmişimdir oğlum olursa bu ismi koyucam diye öylede oldu ☺️ bencede cok havalı ve agır isim. Bide bence cok uyumlu 😀👍🏻 Ayrıca ömer isminide cok severim çok tatlı bence ☺️