Nur5338 Mrb ben 38 haftalik hamileyim gecen haftaki muayenimde doktorum bebegin boynunda 2 kordon dolanmasi oldugunu söyledi hareketlerini takip ediyorum ama normal dogum mümkünmüdür bilemiyorum bu durumda olup normal dogum yapabilen varmi??