kyr9324 hayir yapilmadi.Doktorum 38den sonra yapacakti ama 37+1 de suyum gelince.Zaten bebeğin sacina dokunmamiz lazimdi dedi ebeler çok guzel ilerliyordu.Doktoruma haber verdiler.Geldi hemen çatima bakti ve sezeryana alindim.Ben de 1 kilo fazla cikti 2 gunde alamayacagina gore yanlis olculdu.