htcz42 Kızlar sanırım üşüttüm biraz halsizlikte var en son 4.ayda kusmuştum bu aylarda çıkarmak normal mi
Tz1 htcz42 benimde öyle 4.aya kadar mide bulantısı ve kusma oluyordu ama yinede kendimi iyi hissetmediğim zamanlarda da oldu yine arada
Kubraaas @htcz42 ben hala arada özellikle sabahları kusuyorum. 29. haftadayım.Doktor baskı yapıyordur midenize olabilir demişti.