Ireml Merhaba kızlar 4 gün oldu iğneye başlayalı ama vurduğumuz yerler morarıyor sizlerde de öyle mi yoksa biz mi yanlış yapıyoruz 2 gün koldan vurduk ilkini eczacı yapmıştı önün yaptığı yer morarmadı bizim yaptığımız morardı sonra kasa denk getirmisizdir belki diye dün göbeğe yaptım zaten komple yağ tabakası ama o da morarmis
Ay_tuba Ireml bende kullanıyorum cnm İşter iştemez morarıyor 5 aydır kullanıyorum furmayla alakalı deyıl cnm morarıyor
asyaa15 Ireml canım normal. Bende vuruyırum göbekden hep mor. Oluyomus bu. Kasa denk gelmez zaten dr tarif etmiştir. 4 parmak ölçerek vuruyosun. Aklına takma oluyor bunlar
Derya0707 Ireml canım 35 haftalıgım ilk günden beri kullanıyorum toplamda 3 kere falan morarmıştır moraracagını vururken anlıyorum zaten daha dikkatli vurursanız ya da Bi kaç kere daha sağlık ocagındna yardım alabilirsin
Ireml Ay_tuba sağol cevapladığın için canım yanlış mi vuruyoruz acaba diye şüpheye düştüm eczacının gösterdiği gibi yaptık hep normalse sıkıntı yok ❣
Betullmim Göbek deliğinin 4-5 parmak alt bölgeleri daha yumuşak oluyor . Oralardan vur istersen . Benim kapkara olmustu bazı bölgelerim doktor göbek deliğinin çok uzağına vurmuşsun demişti . Bir de moraran yerlerine düzenlene kadar iğne yapmamaya çalış