Yenianneilkbebek Merhabalar kızlar 16 haftalık hamileyim bugün cinsiyeti öğreniriz diyorduk ama bebişimiz bağdaş kurup yatmış ne yaptıysa doktor göremedi fakat Bi tahmini olup kesin olmadığını söyledi erkeğe benziyor diyip 1-2 gün sonra gelin pozisyon değişir dedi bakalım perşembe günü gidicez inşallah gösterir. Etrafta çikolata yiyin giderken gösterir diyenler oluyor acaba sizde böyle durum yaşayan oldu mu cinsiyeti geç haftalarda öğrenen 🙂
Hilaliko Yenianneilkbebek ben cinsiyetını %80 9 . Haftamda ogrenmıstım 😄 hareket etsın dıye bana sut muz cıkolata yedırdıler ama banamasın demedı 😄 bazen olmayınca olmuyor 😄
CanNurdan Yenianneilkbebek 19. Haftaya kadar göstermedi oğlum pipisini 🤣 bağdaş kurmuştu vişne suyu içip bir de karam yedim 🤣 tüm gün midem bulandı ama öğrendim
hunilimom Yenianneilkbebek 17 haftada öğrendim canım hatta 17 bitmişti çikolata ve vişne suyu içtim yarim saat önce kıpır kıpır di doktor bu kız çok edepsiz açmış bacaklarını al bak der gini demişti 😁
Yenianneilkbebek Hilaliko evet doğru söylüyorsunuz bende perşembe günü denicem olmazsa bir ay daha beklerim sağlıklı olsun da 🙏🏻🤗
Yenianneilkbebek CanNurdan aa öyle mi bende de yiyim belki gösterir göstermezse bizimde 19.hafta sıralarında kontrol var o zaman götürürüz artık napalm ilk bebek olunca insanın içinde merak oluyor 🤗
Ebru5553 Ben 13.Haftamda öğrendim gösterdi oğluşum cinsiyetini 😂 23 haftada detaylı ultrasonda netleşti zaten 🥰
Yenianneilkbebek Ebru5553 ne güzel benimde geç netleşicek gibi sanırım bağdaş kurmaz gösterirse inşallah :)
Emos_64 Yenianneilkbebek Benim bebişimde bağdaş kurup elleriyle kapatıyordu canım 😂 Doktorumuz 12 haftalıkken erkeğe benziyor demişti ama göstermediği için kesin bişey diyemiyordu 20. haftada kızımız olacağını öğrendik göstermedi o zamana kadar ☺️
Yenianneilkbebek Emos_64 benimde perşembe günü göstermezse birdahakine aya 19.haftaya falan kalacak bakalım sağlıklı olsun da öğreniriz inşallah birdahaki aya kadar bekleyeceğiz 🤗
ynale Yenianneilkbebek çikolata yediğinizde çok fazla hareket ediyor. o nedenle hareketli olacağı için görebilir.
Handeay7 Bizde şuan 13 haftaligiz dün doktorumuz tahminde bulunacakti fakat bagdas kurdugu icin göremedi canim. Keyiflerine bakıyorlar sanirim😍🥰
Nzziss Benim doktorum da 13+5 te kıza benziyor dedi 15+1de ise erkeğe benzetti. Bir dahaki kontrole 18 haftalık olacağım. Çok merak ediyorum kız mı erkek mi 😅 inşallah öğrenirim😍