CansuArifeEr Kızlar bugun sağlık ocagından tahlil sonuclarımı almaya gittim tsh değeri hamilelerde 2.5 in altında olması gerekirken seninli 3.62 dedi. Kadın doğuma gidip testi yaptırmamı daha detaylı ogrenmemi söyledi. Bu durumu yaşayan varmı veya bu sekılde olup sağlıklı doğum yapan oldu mu ?
LoriLori CansuArifeEr hic korkma,bnmde 4 e yakindi ilac basladik,suan 1.60 lara dustu. 8.aya kadar 2.70 gibiydi,şuan 1.60 dı en son,Allaha şükür hiç skntımız yok.değerinde korkulacak kadar yüksek değil.
Ecemsbaby CansuArifeEr aynen canım rahat ol ilaçla düzeliyor sen dahiliye gidip testini yaptır doktor verir bende kullanıyorum 1 aya kalmadan düzeliyor.
hamis_19 CansuArifeEr bende de cıktı canim yuksekti 3lerdeydi 1.85lere dustu ilacla hala ilac kullanıyorum doguma kdr kullanicam dahiliye doktorum oyle dedi. Ilaclari duzenli kullandikca hic bir sıkıntı yok canim.
Zulubik CansuArifeEr ilaca başlamadan önce hastanede tekrarlatin testi. Sağlık ocağında özellikle tsh tahlillerinde yanlışlık olabiliyormus. Aile hekimi kendisi söylemişti bana.
Htcblc Benimkide 12 den 6 ya düştü 24.4 haftalik hamileyim diğer cocuklarimda da cikmisti bir sorun olmadi çok şükür
CansuArifeEr Zulubik 5 aylık olduk henüz gidemedim randevu yok hastanelerde 😔 özelde para tuzagı sacma sapan seyler isityorlar
Linda34 Benim ilk 14.85 ti 4 haftalıkken öğrendiğim şimdi 21 haftalığım ilacı Doğuma kadar sürekli kullanmam gerekiyor 1.31 seviyesine düştü . Yalnızca ilacı çok düzenli ve her gün saattin de kullanmanız gerekiyor