Ezgi90 benimde devamlı 1,5-2 hafta geride çıkıyor canım doktorum sürekli kordon dan giden kan basıncı da problem olmadıgı sürece ki yokmuş problem gelişim geriliği sayılmaz dedi sürekli 1.5-2 hafta geride iken senelik izne ayrılıp evde sürekli dinlenince biraz da fazla yiyince bu kontrolde 1 hafta ya düştü gerilik 35+1 im bu arada