oznurckose çok hayırlı olmuş. Kendisi dışarıda “kasap doktor” diye anılıyor. İlk zamanlar Pamuk pamuk davranıp sonra kestirip atıyor!. İlk gebeliğimde acılmam ve düzenli sancım olmasına rağmen yalanlarla beni sezaryene aldı zorla. Oysa dogum yapabilecek durumdaydım. Tersi cok ters ama pamuk yüzünü gören, tanımayanlar hemen savunmaya geçiyor. Gerekli mercilere şikayet etmişsinizdir umarım. İyi ki size kötü davranmış bilemezsiniz hayırlısı mıdır değil midir diye. Sedat Bey Beyhekim’e gecti, randevuları daha kolay alınıyor diye duydum. Dilerim gönlünüze göre, siz ve bebeginiz için en hayırlı ve dogru doktoru bulursunuz. Sevgiler.