humanisa kızlar bugün doktor a gitim bebisim 33 haftalık olduk kilosu 2.150 boy .40cm sizlerin nasıl bide bana baya kilo almisn dedi hamileiyimin sekizinci ayindayim 14 kilo almisim herkes az almisin doktor baya. almısin dedi siz ne kadar kilo aldınız😊
EdaMinaKele humanisa 31+5 teyim bende 32.gircem yarın 1750 gr bebegm 42 cm ama nts sancım cıktı toplam da suana kadar 6 kilo aldım kilo sorun degil ya bosver bebeklerimiz saglıklı olsunda 🙏🏻
Ahmedinannesi humanisa ben 28 haftalık hamileyim ama 9 kilo almışım bana da doktorum çok hızlı kilo aldığımı söyledi bugün🙈toplamda 12 kiloyu geçmek sağlıklı değilmiş o yüzden öyle söylüyor sanırım doktorlar.çünkü ben de 42 kilo ile hamile kaldım çoğu kişiye göre hala çok zayıfım ama doktoruma göre kilo alışım hızlı😬
zlemAtAcar humanisa canım bizde 33+1 haftalığız. Bebek 32+6. Haftada 46cm 2307 gramdı. Bende hamileliğimin başından bu yana 7 kilo aldım. 🤗
humanisa Ahmedinannesi ayn cnm bana da çok hızlı kilo aldı mı söylüyor bide azrliiyor bak diyo yaglardan bebek 😂😂gorunmuyomus 😂vala ben takmiyom pirensesim sağlıklı olsundda kilo vermek kolay
Ahmedinannesi humanisa tabiki öyle ama ne kadar az kilo alırsak normal doğumumuz o kadar kolay ve sağlıklı olurmuş.🙈bana da bebeğin 1 kilocuk geri kalan 8 kiloyu sen almışsın diyip durdu😅
Aryamm humanisa canım ben şuan 37+3 haftalik hamileyim 33 haftalıkken gittiğim de bebeğim 2168 gr 44 cmdi kilom 33 haftada da 64 şimdi de aynı kilodayım toplamda 9 kilo aldim 55le hamile kaldım 64le de bitiririm inslh😊😍
Gulhilal Bende 34.haftaya girdim sayilir artik. 9kilo aldim.32.haftamda bebis 2kiloydu🙂🙂. 58 kiloyla hamile kalmistim gebelik sekeri cikinca diyete basladim pastayi böreği kestim kilo alimimda azaldi boylece🙂🙂