SevdaDoga
Bende herkes gibi burda Doğum hikayelerini okudum özellikle normal Doğum hikayelerini ilgiyle okudum. Benimde normal bekleniyordu ama gebelik diyabeti olduğu için 40 haftanın üzerine gün sayamadık. Hiç açılmam yoktu doktorum sezeryan önerdi. Herşey çok güzel oldu ameliyathane de çok korkmuş olsam da kızım doğunca dünyalar benim oldu. Sezeryandan sonra benim sütüm kolay geldi meme reddi hiç yaşamadık. Ertesi gün taburcu olduk eve geldik bebeğimin ateşi çıktı ne olduğunu anlamadım. Apar topar hastaneye gittik Yenidoğan bebekten kan almaları falan oldukça can sıkıcı bir durumdu. Bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı ve 5 gün yoğun bakımda yattık maalesef. Benim için bir günlük bebeğimden ayrılmak zor oldu. Allah kimseyi evladıyla sınamasın. Tek duam herkes bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alır inş 🙏🏻 Şimdi bebeğim 10 günlük zor günleri geride bıraktık güzel günlere ilerliyoruz 🙏🏻 Benim Doğum hikayemde bu kadar. Bebeğini sabırsızlıkla bekleyen annelere hayırlı kolay sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏🏻