Ohorza Arkadaşlar iki gebelik yaşadım hiç böyle bişwy olmamıştı şimdi 7+2 deyim ve iki haftadır midem inanılmaz yanıyor varmı benim gibi olan
asyaa15 Ohorza normal canım krndini alıştır buna. Süt öneriyorum. Ben yemeklerle süt içtiğimi biliyorum. 😊 inşallah ilerleyeb zamanlarda kaybolur