asyaa15 Dengeli beslenince o his az da olsa kayboluyor canım.Ben de aynı şekildeydi sürekli yeme isteği vardı,ki hala var ama daha az.Son 1 buçuk aydır sabah 2 yumurta,günde 2 bardak süt,ceviz,meyve tüketmeye başladım daha tok hissediyorum.29+4 olduk hamilelikten olsa gerek birden gelen o açlık hissi 🙈 tamamen kaybolmayacak