Nilaysarper 14 haftalık gebeyim. Idrar yolu enfeksiyonum ne yazık ki geçmiyor. Doktorum enfexia 500 mg yazdı kullan 10 gün sonra gel dedi. Bende bu ilaç konusunda emin olamadım antibiyotik sonuçta, kullanan var mı aranızda? Ayrıca eğer ki bu ilaçla geçmezse böbreklerinden ultrasyon çekelim 10 gün sonra dedi 😶 endişeliyim..
Esir Nilaysarper kullan bu ilacı emzirirken bile bunu veriyorlar endişe etme kullanmazsan artarsa daha zararlı ben çok kullandım bişeyde olmadı
Zeyk Nilaysarper yani doktorundan daha iyi bilen çıkacağını sanmıyorum burada doktorun bir sorun görse zararli olsa vermezdi. Buradaki arkadaşlar kullan dediğinde mi rahat edecek ki için ?
Nilaysarper Zeyk her zaman doktorun söyledikleri doğru olmuyor mesela benim arkadaşıma başka bir ilaç verip gebeliği sonlandı doktorlara ne yazık ki güven yok. Evet burdakiler kullandım demesi daha iç açıcı içim ferahlıyor. Her doktor bir değil.
Angelgirl Nilaysarper geniş spektrumlu antibiyotik amoklavin augmentin gibi yani B grubu ve bebeğe zararı olmayan antibiyotik . 5 gün hastanede serum seklinde 5 gün evde üstelik 1000 mg link amoklavin kullandım bende . Enfeksiyon ilaçtan daha tehlikeli için birşey olmaz Allah'ın izniyle
Nilaysarper Angelgirl öyle mi bu konuları bilmiyorum antibiyotik konusunda. Tabi enfeksiyon çok zararlı inşallah atlatırım
Belindaa Nilaysarper ben 24 haftalık hamileyim ve bu ilacı hamileyken 3 ayrı dönemde faranjit nedeniyle kullandım. Bu antibiyotikler bebeğe zarar vermez enfeksiyon tedavi edilmezse bebeğe zarar verebilir korkmadan kullan bence bişeycik olmuyor ☺️
Angelgirl Nilaysarper ben biraz fazla evhamlı olunca incik cimcik araştırma yapıyorum ondan 😊 atlatırsın merak etme duzenli kullan
Nilaysarper Zeyk Ben riskli gebeyim ve büyük şehir de yasamıyorum doktor konusu sıkıntılı yaşadığım yerde. Tabi ki soracağım bilgi edineceğim. Yoksa bu uygulamayı ne için yapmışlar. Empati yapmayı öğrenin eğer ki yapamıyorsunuz bunun için yorum yapmayın.