SalihaSomuncu5 ilk zamanlar öyle oluyor ama ısrar edip tutturmaya çalışırsan çok rahat edersin. Başlarda benim bebeğimde emmiyordu öyle tek göğsümü emziriyordum diğerini sağmak zorunda kalıyordum biberon veya şırıngayla vermek zor oluyor birkaç gün inat ettim emmesi için çok şükür şimdi zorlamıyor. Biraz elinle sıktırıp ağzına verebilirsin içinde süt olunca kabul etmesi daha kolay olur 😊