nimett pollyophelia canım benimde oldu Doğumdan sonra geçiyor diyorlar bn hiçbisey yapmadım doktorum sadece güneş kremi kullan sonradan geçer dedi geçmezse zaten Doğumdan sonra cilt tedavisi görücem
pollyophelia Ben de güneş kremi kullanıyorum sürekli ama yine de leke oluştu bana da geçer diyorlar ama belki tecrübesi olanlar doğal bir şeyler deneyip de faydasını görenler vardır