Ipekozsyhzry Kizlar 4.ayimiza girdik ama karin agrim oluyor hergun hafif ama beni zorluyor sizin 4.ayiniz nasil geciyor sizdede varmi Karin agrisi ya
Ipekozsyhzry Ask_H peki canim cok tesekur ederim deneyecegim birde onu deneyelim bakalim insallah gecer karnimin ortasina dogru agri giriyo