Sahdidem Benim gbi sürekli karın ağrısı çeken var mı arkadaşlar birden ağrı geliyo tuvaletimide rahat yapamıyorum sizlerde durum nasıl
Sevilypc 32de hastaneye kontrolüm vardı canım bel ağrısı ve karın ağrım oluyodu ama vurup geçiyodu sürekli olmuyodu. Net de doğum sancım çıktı 2 gece hastanede yattım serumlarla durdurdular. Şimdi de evde istirahat etmeye çalışıyorum :(