Deniz8731 evet 🤗 yani yumurtalamyı gördün çatlamayı gördün deyerlendir sürekli ama 1 hafta kala dikkatli ol yapma çünki o kan pıhtısı gibi oluyo rahmin ağız kısmında oda ilişki oldukca düşüyo adet oluyosun kimyasal gebeliklerdede genelde sorun budur yani. Hatta burda bir post okumuştum teste pozitivi görmüş dahada deyerlendiriyim iyce tutunsun yazıyodu 😂😂 zaten tutunmuş niye hırpalıyosun ki yerindeki bebeyi