Seselif Hanifebuluccc geçen hafta da ben oldum endişelenme😊 benim sadece 2 3 gün sol kolumda biraz ağrı oldu
aydandir Hanifebuluccc bende dün oldum ilk dozu ama korkulacak gibi değil saat 15:00 civarında oldum hiç ağrım yoktu 21:00 de hafif biryere çarpmış gibi ağrım oldu ama hafifti bgnde korkulacak gibi değil bende korka korka gitmiştim.
Pukhett Hanifebuluccc ben dün oldum. Anlatıldığı kadar ağrılı değil herkesin aynı olur mu bilmiyorum ama.
Superfreshlerim Hanifebuluccc geçen hafta oldum hiç abartı bir ağrım olmadı, ertesi gün kolumu yukarıya kaldırırken hafif bir ağırlık oldu o kadar
Superfreshlerim Hanifebuluccc rahat olun hiç kendinizi kasmayın, ebeyle konuşurken hiç anlamadım bile ben de yorumları okuyunca yaparken ağrılı olacak sanmıştım yaparken ağrı olmayınca ertesi günden korktum çok şükür hiç öyle rahatsız edici bir ağrım sızım olmadı
Superfreshlerim Hanifebuluccc geçmiş olsun, inşallah yarında ağrınız olmaz. Benim gerçekten rahatsız edici bir ağrım olmadı. Ebe ağrın olursa parol içebilirsin demişti hiç gerek duymadım.
Eymenefemm Bende 2 hafta oldu olalı demek ki kişiden kişiye değişiyor benim 1 hafta sürdü ağrısı üzerine hiç yatamadım