Bsrozdmr1305 canim benimde ilk 8 ay gebelik olmamıştı sonra 2 3 gün erken geldi sonraki ayda adet olmadım hamile oldugumu öğrenmiştim erken adet daha iyi geç olmasından yumurtalar çalışıyor kimiside çocuk aranınca erken gelirmiş der ne kadarı doğru bilme ama benim öyle oldu inşaAllah seninde öyle olur