Tugcem92 ben sabah 10 gibi kahvaltı yapıyorum sıkı bir şekilde. Sonra çocuklar okuldan gelince 5 gibi yiyorum. Arada süt fındık meyve gibi atıştırıyorum. Akşamda acıkırsam çırba ve sebze yemeği yiyorum. Acıkmazsam meyve kuruyemiş tüketiyorum. Yanınıza süt, kuruyemiş, meyve alıp arada atıştırabilirsiniz sizin içinde sağlıklı olur