ben normalde de çok ekmek yemezdim, eşim de öyle. sadece kahvaltıda ekmek yiyorum, bazen bir bazen iki dilim.. bazen küçük tost ekmeğine sabah kahvaltısı niyetine tost yapıyorum. diğer öğünlerde zaten ekmek kullanmıyorum.. ama bu son zamanlarda patates ve yumurtayı çok tüketiyorum. sanırım pattis gibi bi çocuk doğurcam 🙈🙈