Helin2727 Kızlar ben 33 haftalık hamileyim ve sürekli uykuda pozisyon degiştiriyorum bi kalkıyorum sağdayım bi bakıyorum sırt üstüyum ve her sabah kalkıp bebeğimin hareket etmesini bekliyorum yani çok korkuyorum kordon dolanması olur diye bilerek yapmıyorum uykuda en az 20 defa dönüyorum bebegime bişey olucak diye çok üzülüyorum bana bi akıl verin lütfen ben ne yapicam ya 😔😔
ekara Helin2727 iyide bunlar gayet normal. İnsan tek tarafa yatıp sabaha kadar uyuyamazki. Belin ağrır yani. Benimde öyle ve sıkıntı olcağını sanmıyorum.
EAK Helin2727 Kız senin dönmenle bebeğin ne alakası var.Tabiki döneceksin.Ben de 33 haftamdayım bazen oğlumun tekmesiyle uyanıyorum bi bakıyorum biraz üstüne yüklenmişim.Senin dönmenle kordonun ne alakası var.Böyle tedirginlik edip evrene kötü mesaj yollama lütfen biraz sakin ol sana da yazık bebeğe de yazık
Ozge3747 Helin2727 Ben de sağa sola çok dönüyorum, dönmek sıkıntı mı oluyor? Aynı şekilde çok korkuyorum kordon dolanmasından, böyle bir şey olmaması için hep aynı yönde mi yatmak gerekşyor?
2354 Helin2727 canım inanki benim yataktan ters çıktığım bile oluyor hiç endişelenme senin dönmenle kordonun bi alakası yokki inanki daha bugün sordum doktora
ozg96 Canım doktorunlada görüş sana tavsiyem arada alarm kur gece düzeltirsn duruşunu yada arkada sert yastıklar koy dönemiycek şekilde bu tarz şeyler geldi aklıma 😊
Helin2727 EAK canım bilgin için teşekkür ederim ama ben birden fazla kez dönüyorum yani duyduğum kadarıyla da fazlası zarar
EAK Helin2727 yok canım korkma sen.Bi şey olmuyor.O içerde çılgın taklalar atıyor ona rağmen dolanmıyor yani sen düşün.
ekara Helin2727 bende aşırı dönerim rahat 20-30 kez dönerim. Benim bel ağrılarım çok var öncedende vardı hamilelikle arttı o yüzden sabaha kadar durmuyorum çok şükür bundan dolayı bir sorun yaşamadım
defne55 Helin2727 benim doktorum bana çok dönmek zararlı demedi ayrıca insan ogluyuz kendimi yatağa zincirleyecek halim yok dönerek yatmak çok normal ben bazen uykudan uyanıyorum yatağın öbür ucuna dönmüşüm bununla kordon dolanmasinin bi alakası yok olacağı var çivi gibi yatsan da olur boşa stres yapma
Helin2727 defne55 sağol canım her sabah korkulu bir şekilde bebeğim hareket ediyormu düşüncesinden çok yorulmuştum