mervezegem77 Benim kızim olsaydi adini Asya İnci koyacaktım. Nasip değilmiş. Asya daha kibar bir isim digerine göre
SevgiSungur Benim eşim Aslıhan istemişti ben Asya 🤣 ama Asya koyduk Asya daha güzel Aslıhan’a herkes Aslı der bence 😊
Pcdshn Hatice96 uzun ve bölünebilir isimleri sevmiyorum, ben sahip olsam kısa kesseler sinir olurdum 🙄🙄 o sebeple Aslı ve Asya olarak düşünürsek Asya diyorum 😍 AYÇA nasıl 😍😍