Serrakus Kizlar 35.haftamdayim yarın kontrole gidicemde doktor bu haftadan sonra ne kadar sıklıkla cagiricak bizi haftada bir mi ikimi
Eagle564 Yyesimm89 32. Haftada mı erken değil mi bende 32 yim ondan merak ettm çarşamba kontrolüm var bakalm ne dicek
Yyesimm89 Eagle564 bilmiyorum canım başlayalım haftalık taya dedi herşey normal dedi doktorum iyidir yani demekki bildiği var adamın 😊