tugba_huma08 2 gün önce benimde oldu 26+5 im. Panik oldum bende. Çok yorulmuştum o günlerde bebek odası takımı için alışverişe çıkmıştık ve tüm gün gezmiştim. 2 gün nerdeyse kıpırdamadı ve baya ağrılarımda oldu. Doktora gittim herşey yolundaymış boşuna panik olmuşum.Dün türk kahvesi içtim ondanmı bilmiyorum tüm gün hareket etti benimde içim rahat etti.