Nurbanu92 Kaşık ağrılarım var özellikle otururken ayağa ani kalkışımda kitleniyorum normalim arkadaşlar
ynale Nurbanu92 gayet normal, rahim büyürken rahimi tutan kaslar genişliyor bu nedenle ağrı hissediyorsun. hamilelik boyunca kasık agrısı devam edecek çok aşırı şiddetli ve uzun süreli olmadığı sürece hiçbir sorun yok.
Aysegul_aysegul Nurbanu92 10.haftam bel kasik felaket agrim var doktorumnormal dedi gecmeyen agrilar siddetle artan agrilar tehlikeli ama normallmis kaisk bel omurga vs agrilari normal dinlen iyice agrinin ustune gitme hemen dinlen😊😊
Nurbanu92 Aysegul_aysegul teşekkürler Ayşegül sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin ☺️