Gunayyyy ahhh ahh ben ne çektim o kaşıntıdan o haftalarda benim ayaklarımdan bi başladı eller ve ayaklar koparasım geliyordu kolonyalar kremler döküyordm snra zaten yara yaptım cildiyeye gittim meğerse mantar olmuşum krem yazdı hemen 3 tane onları kullandım ve 1 haftada geçti çok şükür o günden beri daha olmadı şuan 30 haftalığz hematen krem kullan kaşıntıyı falan alıyor