Pembepanjur Kumru_ balık taze olsaydı sütü yanındada içsen birşey olmaz . Benim kızlarım balığa yoğurt dökerler üzerine.
Iremgokce Kumru_ balık çok taze değilse nasıl yiyebiliyosunuz taze olmayan balık süt içmesenizde zehirler bilginiz olsun
Kumru_ MucizeAnnesi3545 Canim ya 33 haftalık görünüyo bebegim😔Hareketsiz olması da doktoru korkuttu şimdi nstye baglanicam😣Dua edin lutfen
Kumru_ MucizeAnnesi3545 sancılarim çıktı kuzum haftaya kontrole çağırdı o zamana kadar bebeğime kilo aldırmaya çalışıcam inşallah yakalar haftasını
MucizeAnnesi3545 Kumru_ normalde kaç haftalıksın canım aynı değilmiydik seninle sanki. Kaşar muz ceviz ye bak cok kilo aldırıyo onlar
Kumru_ MucizeAnnesi3545 Benim normalde 34+6 ama 33+1 cikti nerdeyse iki hafta bi gerilim var.senin kaçtı canim
Kumru_ MucizeAnnesi3545 Saol canım hemşire de öyle söyledi bide kaju yemem gerekiyo mus günde bir avuç dikkat edicem insallah alir
Kumru_ 7083206 Aynen söylediler canım hepsini denicem inşallah yakalar haftasini🙏Dün doktor öyle deyince çok suçladım kendimi hiç beslenmeme dikkat etmedim ama bundan sonra istemesem de yiyicem inşallah 🙏