Ogrtmnhnm Merhabalar merak ettiğim nir konu var acaba ücretli öğretmen olup son bir yıl içerisinde 90 günlük primini doldurup 32. Veya 37. Haftasında dogum iznine ayrılıp 4 aylık doğum izni rapor parasını alan bir ücretli öğretmen var mı? Veya bu konuda net bir bilgisi olan?
eypo Ogrtmnhnm ben✋🏻 32.haftamda raporumu aldım doğum yaptığımda paranın yarısı yattı, rapor bitiminde de diğer yarısı yatıyor
Ogrtmnhnm derya_diyebiri raporlu oldugumuz günler hafta tatiline denk gelse dahi alabiliyor muyuz peki daha fazla bilginiz var mı acaba
Ogrtmnhnm eypo hocam normalde aylıkk girdiğimiz ders saati ücretinin karsılıgını alıyoruz ya raporlu oldugumuz günlerde de sanki yine aynı saat derse girmişiz gibi o paranın 3te 2 si ni mi veriyorlar peki toplamda