@Nrmnism nst(no stres testi) bir odaya alınıyorsunuz. Sizden sol tarafınıza doğru uzanmanızı istiyorlar karnınıza jel sürülüyor iki adet yuvarlak aparat konuluyor onların üzerlerine çıtçıt lastik takılıyor. Yaklaşık 15 dk o şekilde duruyorsunuz. Aparatlardan biri sancınızı sayıyor diğeri ise bebişin kalp atışlarına bakıyor. Hepsi bu kadar 😊 Güzel sonuç almak için mutlaka nst bağlanmadan önce ufak çikolata , meyve suyu yada süt için 💕