@Momzls ben kendimi aşırı kasan biriyim bir hafta önce muayene oldum doktor sezaryen dedi bebeğin kafası çıktığı an kasarsan oksijensiz kalır vs. dedi dün gittim gün verecekti tekrar muayene etmek istedi ve normal doğum olabilir dedi bekleyelim deneyelim dedi Dr. Dr. Değişir 😊