pollyophelia Benim doktorum sezaryenden 24 saat önce bıraktırıyor. Kısmetse 27sinde olacağım 26sı sabah son iğnem olacak ama benim ciddi bir pıhtılaşma sorunum var sanırım o yüzden
Aec Ben 37.haftamdayım, haftaya sezaryenim var doktorum iğneyi bırakalım artık dedi. Benim ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı diye tedbir amaçlı verildi iğne. Yine de bırakmaya korkuyorum. Doğumdan 1 hafta önce bırakanınız var mıı ?