Kızlar bebeğime emzik verip vermemekte çok kararsızım. Çalışan bir anne olacağım için ben yokken biraz oyalar belki diye emzik vermeyi düşünüyorum, bir iki kez denedim versem alacak gibi. Ama emzik emen bebek anne memesini reddeder , emmez diyorlar o yüzden çok korkuyorum. Doğru mu sizce. Siz ne düşünüyorsunuz emzik konusunda? Veya bu konuda tecrübeli olan var mı?