Elda Kızlar bugün hergün gibi gayet normal beslendim. Ama saat akşam 9 gibi yeni toplanmış taze yaş ceviz yedim 4-5 tane ve o saatten beri karın ağrısı ishal ve kusma. Dakika uyku uyumadım😖 18 haftalığım sabah acile gideceğim geçmesse. Şuan için rahatlatıcı önerisi olan var mıııııı😔😔😔
Belindaa Elda çok az kimyon kaynatsan iyi gelir bilirim o acıları kaç gece çektim. Bende yemiştim hatta bayağı yedim taze cevizi akşam ishal yapması normal de karın ağrısının sebebi bu değildir bence geçmiş olsun canım 🙏🧡
gurcem Canım bende az once bır dus aldım öluyorum sandım😔 dun ıkı tane acılı lahmacun yedım hıc uyumadım hıccc sabaha kadar kustum Allahım soguk soguk terledm elım ayagım bosaldı 😥 kabızım dıyede surup ıcmıstm oda ısal yapmısmı tuvaletten kalkamadım elımde poset 😢 Allahım kabus dolu bır gece
Elda gurcem yaaa aynen valla perişan oldum. Hamilelikte daha hassas oluyor demekki mide barsak sistemi . Normalde etkilenmeyeceğin şeyler bu hale getiriyor insanı. İnşaallah bebişime zarar vermemiştir. Kasıklarım seğirip duruyor uyuyamadı o da demekki😔
gurcem Icın rahat etsın dıyorsa tabı gıdebılırsın ama sende ya usuttun ya da mıdeyı bozdun yalnız dıılsın kuzum
Ebiyim Çok geçmiş olsun. Salgın da var aynı şekilde belirtileri olan. İnşallah sadece yaş cevizdendir. 1 çay kaşığı kuru Türk kahvesine yarım limon sıkıp yiyin. İshali anında kesiyor. Ama bol bol su için. Şu kaybettiniz çünkü. Doktorunuza da hemen söyleyin.
Elda Ebiyim evet gittim acile salgın varmış😔 istirahat dedi serum ve bulantı ilacı verdi. Yatıyorum öyle🤧