Cagla22 İyi geceler kızlar. Sol kaburgam yüzünden yatakta oturup ağlıyorum gecenin bu saatinde artık dayanamıyorum kırılıp etime batıyor resmen 😭 32+2 deyim bugün de aradım doktorum gayet normal bebek büyüyor rahim genişliyor dedi sıcak su torbası koy sıcak tut başka bi çaresi yok dedi. Napaym ya🙄
frigyalikibele Cagla22 valla ben bardak çektiriyorum. LR aleoveralı masaj krami sürdürüyorum masaj iyi geliyor
Elininanasi Cagla22 ay o haftalarda bende oyleydim ya.uyuyamaz gulemez nefes alamaz yatakda donemez hapsiramaz oksremez eyilemez oldum resmen.sebebise bebeyim dönüyormüs ondanmjs
Cagla22 frigyalikibele cnm valla eşim masaj yaptı ama işe yaramadı . Bardak dediğin hacematsa eğer dünden beri aklımda ama kararsızım 🙄
Cagla22 hilal_2323 cnm günde bi bardak süt içiyorum sade soda içiyorum . Öyle kilo da desen oda yok bu haftaya kadar 7 kilo tek aldım
frigyalikibele Cagla22 ben ara ara yaptırıyorum hamilelikte bir şey de olmadı . kaslarım rahatlıyor hiç olmazsa
Cagla22 frigyalikibele ben dün gece aklıma geldi ama nasıl yapacağım eşim asla beceremez annemle aynı şehirde değiliz 🤔 yoksa geldi aklıma annem çok iyi yapar da yanım da değil ne yazık ki
frigyalikibele komşularda tanıdıklarda yapan biri bulunur mutlaka Türk kadınlarının bildiği birşey :)
Cagla22 Elininanasi bilmiyorum canım dönüyor ondanmıdr acaba eğilince bile ağırıyor gece havlu koydum sıcak tuttum bi nebze iyi geldi çok şükür 🤲🙏
Mutlu_E Cagla22 çok zor çok aynı durum dünden beri bende başladı dört dönüyorum ağrıdan sanki bütün kemiklerim kırıldı etime batıyor bütün vücutum sızım sızım sızlıyor. 28+2 ikiz gebeyim ben birde iki çocuk birden batıyor 😞 Ama onlar iyi olsunlarda...🤲🏻
Cagla22 Mutlu_E çok iyi anlıyorum canım belkidr dönüyordur . Gece havlu koydum sıcak tuttum bi nebze iyi geldi sanki çok şükür 🤲🙏