Buketgks Merhaba arkadaşlar dün kontrol vardı 35 haftalık gebeyim bebeğimin kilosu 2300 gram doktor zayıf dedi moralim çok bozuldu 😞 balık yağı verdi sizce o bebeğimi kilo aldırır mı çok üzülüyorum bu durum moralimi çok bozdu çok üzülüyorum 😞
frigyalikibele Buketgks çok zayıf bebekler sonrasında toparlayabiliyor. endişen bebeğe geçer. pozitif olmaya çalış. 7 aylık doğan bebekleri yaşatıyorlar artık.merak etme
Gmzeeee Buketgks muz ile kaşar ye hic uzulme saglikli beslenmene bak sen yavas yavas alir bebiş kilo arkdsiminda basina geldi muz ile kasar yedi kilo aldiriyormus bebege
Happy_momyyy Buketgks doktor verdiyse vardır bildiği sıkma canını. Bebeğe kilo aldıracak şeyler tüket. Çikolata yumurta tatlı meyveler tam tahıllı ürünler. Sen iyi beslenirsen o da iyi beslenir. Unutma sen ne hissedersen o da ayni seyleri hisseder senin ruh halin ne olursa bebek hisseder. Bu uygulamanın blog sayfasında arama yap. Bebeğe kilo aldıracak seyler diye. Orda mutlaka çıkar canım üzülme. Benimki de çok iri mesela bak 2 hafta önden gidiyo. Sen yalnız kendini ve bebeğini düşün 🎈
Buketgks Kubraaas canım çok teşekkür ederim çok rahatladım nedenini bilmiyorum izlerken ağladım 😅 çok teşekkürler 🥰
Buketgks frigyalikibele doğru söylüyorsun canım çok taktım galiba birde çok zayıf felan diyenler oldu moralim bozuldu senin yüzünden çocuk aç kalıyor karnında felan dediler üzüldüm öyle 😞
Burcu16 Buketgks canım niye üzülüyorsun ben şuan 2. Hamileligm 2 kilo doğsun mutluluktan kafayı yerim ilk bebegim 1800 doğdu 35. Haftada 5 hafta gerilik oldu yani bence şükret şuan kızım 12. Ayına girdi gününde doğan prematüre olmayan bebeklerden daha sağlıklı ve kilolu bin maşallah 🧿 🙏🏻 Lütfen böyle şeylere evham yapmayın
Minnosizmmm Buketgks canım benim bi ara kontrolde bebeğim gününden küçük çıktı tabi biz yeniyiz daha ama taktım tabi ki ben her gün kaşar muz yarim avokado ceviz falan yedim bol bol süt içtim yoğurt tüketim bidaha gittiğimde her şeyi çok güzel çıkmıştı ama panik yapma
Zeynepannesi Buketgks hic uzulmeyin saglikliysa zayif olmasinda bi sorun yok minyom yapili bi bebek olabilir. Her bebek 3 kilo 4 kilo dogacak diye bi kural yok onemli olan saglikli olmasi siz moralinizi yuksek tutun ki bebiste iyi olsun :) bende 2 kilo dogmusum annemde cok uzulurmus ama simdi kizimi bekliyorum guzel dusunun caninizi sıkmayin saglikli olmasi yeterli:)
zelis63 Buketgks hergün süt canm yeğenim 2 kilo gibi bisey doğmuştu parmakları minnacıktı hiç unutmam ama sonradan toparlıyorlar son aylarda bebek kilo alıyor korkma canm sakin
YDE Buketgks önemli olan bebeğinizin kilosu asla değil. Sağlığı sıhhati yerindeyse geri kalan şeyleri kafanıza takmayın lütfen. Strese girmeniz daha büyük etki yaratır bebeğinizde. Doğduktan sonra zaten hepsi baya toparlıyor.
Mrymkerem Buketgks niye üzülüyorsunuz önemli olan sağlığı yerinde olsun.. ben 35+4 doğum yaptım 2.200 o kadar çabuk toparladiki elhamdülillah.. İlk zamanlar küçük olduğu için biraz zor oluyor ama elhamdülillah sağlıkları yerinde olsun canım. Sağlıcakla kucağına al inşallah
Buketgks Mrymkerem amin canım sağlıkla büyüt bebeğini rabbim uzun ömürler versin bebeğine ♥️☺️ İnşallah kilo alır
Mrspahay Buketgks yaa daha 35. Haftandasın 39-40lara kadar alır yanı yarım kg en az.benim kızımda 2800doğdu yani çokta kötü birşey değil.Boşyere moral bozuyorlar.normal doğuracaksan biyandan iyi boşver dah az ıkınacaksın yırtığın olmuyacak. Doğduktan sonra fazlasıyla topluyor kendini:)
ZalovaLeyla Benimde kızım 37. haftada 2.700 gram doğdu. Hiç sorun olmadı önemli olan sağlığı yerinde olsun. Hem doğuma kadar artar kilosu merak etme.
kubrasonmezzz Buketgks 35+2 de 2120 gram doğurdum, tamamen bebekle alakalı küveze bile girmedi masallah çok dayanaklı çıktı. Elimizi bırak parmağımızla tutardık, şimdi 2 aylık yaklaşık 5 kg olduk hiç endişe etme Allah büyüktür 😊
Cancana Buketgks ben Kızımı 1900 gram doğurdum ve dört yaşında kiloya takma Allah sağlık versin bence