anestezi97 mutfakta yemek yapıyordum o ara radyo da ümit sayının bi şarkısı var nakaratında " seni bu dünya da en çok kim sever ben tabi ki" derken karnımı tutup kızıma söylerken farkettim normalde çocuk sevmeyen bi insanım ama o his çoktan gelmiş kurulmuş gönlüme şimdi aşk diyince aklıma tek gelen şey kızım oluyor 😍 bi de sağlıkla doğarsa ne isterim ki şu hayatta başka 💖