gunes3 benimde ilk aylarda idrarımda enfeksiyon çıkmıştı. aynı fitildi sanırım bende kullandım. bende yanma falan olmadı ama arkadaşım da kullanmıştı onda olmuştu. iltihabı akıtırken falan da yanma oldu demişti. ben 2 tanesini kullandım sadece. sonra geçti