Selin0719
bende 37 de gıttım. Catı muaynesı yaptı normal doguma cok musaıtsın dedı. Kılosu masallah 3690 olmus. Ama sezaryen olursun felan hıc demıyor. Bebekte Allah korusun bi aksılık olmadıgı surece sezaryene almayı da dusunmuyor. Benım doktor da profesör😁 bebegın kılosu elbette onemlı ama annenın kemık yapısıda en az bebek kadar onemlı. 4bucukla normal doguran ınsanlar var hemşireyim ordan bılıyorum. En onemlısı bebegın ve senın saglıgın.. gonlundeki neyse Allah onu nasıp etsın gönlündeki hayırlı olsun ınsallah.