Gamm benim ikiz değil ama bend e 3 tane alıyorum, previt positive, osmin positive(kalsiyum+magnezyum), oreferon. Vitaminlerin fazlasj zaten vucuttan atılır ama bu tür takviyelerin bebekler için iyi olduğu söyleniyor. En güzel bilgiyi doktorun verir bu konuda testlerine göre hap yazıyorlar, kendi başına bırakma derim