Happy46 ayyy sizi üzmek istemem ama benimde ikinci 6+2 itibariyle basladi mide bulantisindan bisey yiyemiyorum tat alamiyorum hayata kustum sanki bu sefer olmaz diye ümitliydim ama malesef hepsinin bulantisi bir ayri galiba suan yiyemiyorum bisey vala cokkkk dertliyimmm 😢allah yardimcimiz olsun umarım sizin olmaz 9 haftalık oldum ne zaman geçer diye günleri sayıyorum ilk hamileliğimde benimde doğuma kadar kötüydü