Yegino Buseersoy benim sata göre 1 Ekim görünüyordu doğum tarihim en başından beri hep dedim ki yok canım tam da 1 ekim olmaz eylül sonu gibi gelir kesin 😀 kızım da sen misin bunu diyen diyip benimle inatlaşıyor gelmemek konusunda oldukça ısrarcı 🤷♀️
Seyma0016 Doktorum 3 ekim son dedi 3 ekimde 41 bitiyor gelmezse ekim annesi olucam hatta bununla ilgili az önce bir post açtım ama kimse oralı bile olmuyor malesef 😔🤨