GnAyotbsi Melegimm19 ah ah inşallah ya 12 haftada gitmiştim gorunmemisti şimdi 16 hafta olacak gösterir belki 😊😊
_Gunes_ Hirabia 18 haftamda erkek olduqunu öyrendim ama güvenmedim 27 haftamda detayli ultrasonda bakdikda yine erkek dediler emin oldum 18 haftadan sonra belli oluyo😄
samirsat 13 haftalık olduk cinsiyet net kiz dendi bugün bu haftalarda öğrenen değişmeyen varmı cokmu erken
Tugbaztrk Hirabia 11. Haftada 2 li tarama testinde yuzde 80 kız demişti canım doktorum değişmedide cok sükür😂