Ayperii966 Ftmemne evet canım aynı yerden oldu ama ilk doğumum spinal anesteziydi ikincisi genel ilk doğumum özel de oldu 2. Devlet hepsini tattım yani 😅
Ftmemne Ayperii966 benimde 1. Devlette 2. Özelde oldu. Genel oldum ikisindede şimdide Genel olacağım inşallah. Bazı doktorlar aynı yerden kesmiyormuş ondan sordum.bide aynı yerden kesiliyor ya, ondan kaynaklı acı daha fazla olmuş olabilir.
Ayperii966 Ftmemne bende aynı şeyi düşünüyorum aynı yer ikinci kez kesiliyor sonuçta o yüzden biraz daha zorlandım bence