Ebrtuna 60 tl ydi bende yenı dogum yaptım dört ay orayangittim fakat bir anda 4 kadın dpgum doktoru ıstıfa ettı daha snra saadet hn basladı ona gittim oda doguk gece veya hfta sonu olursa belko ek ucretle geleblrmmyoksa. Dvelet hstanesıne sevk veryrz dedi bence uzak durun ısten cıkaryrlarmıs tazmnt falan olaylaro duydum kapanıyormus yanı ben bıraktım şifaya gectım 32haftamda soner beye devam ettım 41 degurdumngecen ay