Bernaismet maşalah inşallah hiç olmaz bulantın. Zamanla yersin yavaş yavaş şuan çok kasmana gerek yok. 12. Haftadan sonra tekrar yavaş yavaş yemeyi denersin😊 ben 21. Haftamdayım çok şükür rahat zamanlara girdik🙏🏻 Süt, yoğurt, peynir bebeğe çok faydalılar. Yumurta da tüketmeye çalış muhakkak.